Program for Lillehammer Arbeiderparti perioden 2019-2023.

Medlemmene oppfordres til å komme med innspill innen 1. juni 2018.

Programkomitéen er i gang med programarbeidet for Lillehammer Arbeiderparti for perioden 2019-2023. Arbeidet med programmet er viktig! Her får vi muligheten til å markere saker som Lillehammer Arbeiderparti vil arbeide for i neste kommunestyreperiode og som vi går til valg på.

Arbeiderpartiet sentralt har fremhevet 4 hovedtema som skal ha spesiell oppmerksomhet: Arbeid, helse, klima og kunnskap (se for øvrig https://www.arbeiderpartiet.no/politikken/).

Programkomitéen ønsker å oppfordre alle medlemmene til å komme med forslag til saker/områder innenfor disse hovedtemaene som blir viktige for LAP i neste kommunestyreperiode. Dette kan være saker som allerede står i programmet for gjeldende periode og som må videreføres i neste. Det kan også være saker som vi ikke har klart å gripe fatt i tidligere, eller som er blitt aktualisert den siste tida og som det er viktig å markere.

Målet for programkomitéen er at vi får et program som er gjenkjennbart, framtidsrettet og som bidrar til å løse utfordringer vi står ovenfor på en god måte.

Vi håper at dere vil bidra! Merk innspillene med «Partiprogram LAP 2019-2023» og send dem til e-postadressen: [email protected]. Frist for innspill er 1. juni 2018.

På vegne av programkomitéen

Sigrid Skjølås